חנות קריסטלים

בחירה של חנות קריסטלים היא משימה קשה מכפי שנהוג לחשוב. בשלב הראשון כדאי להתחיל בהגדרה מסודרת של הצרכים והמטרות. כדאי להחליט מה רוצים לקנות בחנות עוד לפני שמגיעים אליה. כך ניתן להתרכז רק במוצרים הרלוונטיים ולהשוות בין חנויות לפי מחירים, מגוון והיצע של אבני חן וקריסטלים מסוימים. אפשר גם לקבל המלצות על חנות קריסטלים ולאסוף מידע דרך האינטרנט.

בשלב השני ניתן לבדוק את המיקום הגיאוגרפי של החנות. ברכישה דרך האינטרנט אפשר לבחור בין משלוח של הקריסטלים ואבני החן עד פתח הבית, או באיסוף עצמי. במקרים של איסוף עצמי יש להשוות בין חנויות שנמצאות באזור תל אביב והמרכז, חנויות בחיפה והקריות, חנויות באזור השפלה או השרון וחנויות באזור הנגב ואילת.

בחלק מחנויות הקריסטלים המפוזרות ברחבי הארץ מציעים את השירות בשפות נוספות שהן לא עברית. הסיבה לכך היא שמדובר על מוצר פופולארי בקרב תיירים, בעיקר אצל מי שמגיע לישראל ומעוניין לשאוב השראה מאבני החן המקומיות. עם זאת, גם ישראלים דוברי צרפתית, אנגלית, ערבית או רוסית יכולים לבחור חנות קריסטלים עם נציגי שירות בשפות זרות וכך להפוך את חווית הרכישה למותאמת יותר לצרכים האישיים.

חנות קריסטלים.jpg

איזה מוצרים מוכרים בחנות קריסטלים?

הקושי העיקרי בבחירת חנות קריסטלים נובע מההיצע הרחב של המוצרים. בכל חנות קריסטלים מוכרים למשל אבני חן לשימוש ביתי ואבני חן לשיבוץ על תכשיטים, חרוזים וכמובן קריסטלים לעיצוב הבית או המשרד.

יש חנויות שמוכרות חלוקי נחל, מאובנים, מוצרי מלח ותכשיטים מוכנים או מוצרי נוי. חנויות אחרות מוכרות מטוטלות, מוטות הילינג וציורי שמן או מוצרי יצירה, גילוף וגינה. כמו כן, הרבה חנות קריסטלים מאפשרות רכישה של ספרי הדרכה ותיאום סדנאות עם אנשי מקצוע.

Leave a comment